• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Sprzedaż rozwiązań OZE – metodą Challanger

Home Szkolenia Sprzedaż rozwiązań OZE – metodą Challanger

Program szkolenia :

info_outline

Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach sprzedaży rozwiązań OZE. Wzorcowa instalacja fotowoltaiczna, służy jako niezbędny element prezentacyjno-badawczy dla przeprowadzania szkoleń dla potencjalnych klientów wg modelu challenger. Podczas zajęć uczestnicy  samodzielnie dokonują montażu wybranych elementów i dokonują pomiarów ich wydajności przy zmienianych warunkach otoczenia ( np. zaciemnienie, temperatura itp). Układ pomiarowo rozliczeniowy umożliwia w czasie rzeczywistym szacowanie zysków z instalacji w zależności od jej mocy i warunków

info_outline
  1. Wprowadzenie
    • Czym jest sprzedaż OZE ?
    • Różnice pomiędzy sprzedażą a metodą Challanger
  2.  Skąd wzięła się moda na „ekologię”- trendy eko-marketingu w Polsce i na świecie
  3. Dlaczego firmy inwestują w ekologię i w komunikację na temat ekologii
  4. Korzyści wynikające z komunikacji o ekologicznych aspektach produktów i usług:
    • czy klienci interesują się ekologicznym aspektem działania firmy?
    • jakie korzyści może odnieść firma z komunikowania o  ekologicznych aspektach produktów i usług?

Dzień 2

  1. Czy eko-marketing jest przydatny także w kontaktach B2B, B2C?
  2. Przykłady dobrych praktyk
  3. Odpowiednia komunikacja proekologicznej działalności firmy:
    • o jakich aspektach informować? odbiorców?
    • „do” and „don’t” eko-marketingu
  4. Formy komunikacji – produkt, opakowanie, umowy itp.
    • jak unikać stereotypów i pułapek
  5. „Ekościema” – przykłady skąd się bierze, jak z nią walczyć
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(2 dni)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. znać główne zasady eko-marketingu
  2. znać metody skutecznej komunikacji dotyczącej działalności „eko” firmy
  3. wykorzystywać atuty firmy związane z działalnością proekologiczną w komunikacji marketingowej
  4. wykorzystywać odpowiednie formy komunikacji dotyczące rożnych elementów eko-marketingu
  5. zmotywowani do podnoszenia świadomości ekologicznej wewnątrz i na zewnątrz firmy
  6. potrafili uniknąć najczęściej popełnianych blędów
info_outline
Adresaci:
Kadra kierownicza i pracownicy działów marketingu, logistyki, obsługi klienta, sprzedaży, call center.

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies