Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach sprzedaży rozwiązań OZE. Wzorcowa instalacja fotowoltaiczna, służy jako niezbędny element prezentacyjno-badawczy dla przeprowadzania szkoleń dla potencjalnych klientów wg modelu challenger. Podczas zajęć uczestnicy samodzielnie dokonują montażu wybranych elementów i dokonują pomiarów ich wydajności przy zmienianych warunkach otoczenia ( np. zaciemnienie, temperatura itp). Układ pomiarowo rozliczeniowy umożliwia w czasie rzeczywistym szacowanie zysków z instalacji w zależności od jej mocy i warunków
Wprowadzenie
Skąd wzięła się moda na „ekologię”- trendy eko-marketingu w Polsce i na świecie
Dlaczego firmy inwestują w ekologię i w komunikację na temat ekologii
Korzyści wynikające z komunikacji o ekologicznych aspektach produktów i usług:
Dzień 2
Czy eko-marketing jest przydatny także w kontaktach B2B, B2C?
Przykłady dobrych praktyk
Odpowiednia komunikacja proekologicznej działalności firmy:
Formy komunikacji – produkt, opakowanie, umowy itp.
„Ekościema” – przykłady skąd się bierze, jak z nią walczyć
Czas trwania szkolenia:
(2 dni)
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
Adresaci:
Kadra kierownicza i pracownicy działów marketingu, logistyki, obsługi klienta, sprzedaży, call center.