• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty

Home Szkolenia Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty

Program warsztatów: budowanie świadomości pro-jakościowej

info_outline

Podczas  warsztatów nie omawiamy normy ISO 9001, nie omawiamy PDCA i żadnych „nudnych” analitycznych narzędzi zarządzania jakością. Skupiamy się na zrozumieniu jakości przez uczestników,  budowaniu świadomości jakości i motywacji.

info_outline
  1. Wprowadzenie
    • Co to jest jakość?
  2. Postrzeganie jakości przez Klienta
    • pierwsze skojarzenie
    • eksperyment Steven’a Spurrierr’a
  3. Jakość z perspektywy naszej firmy
    • jak sami postrzegamy naszą jakość
  4. Jakość z perspektywy Klienta
    • czy klienci interesują się ekologicznym aspektem działania firmy?
    • jakie korzyści może odnieść firma z komunikowania o  ekologicznych aspektach produktów i usług?
  5.  Czy potrafimy słuchać naszych Klientów?
    • jak słuchamy naszych Klientów?
    • czy zarządzamy „Głosem Klienta”
    • jak wykorzystujemy te informacje?
  6. Moja postawa – jak ja dbam o jakość?
  7. Od jutra zmienimy… – przygotowanie planu działań
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(1 dzień)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. rozumieć pojęcie jakości oraz kluczowe jej elementy z perspektywy postrzegania Klienta
  2. w pełni świadomi kto jest „naszym” Klientem
  3. identyfikować oczekiwania Klienta i odnieść je do wykonywanej pracy
  4. silnie zmotywowani do podniesienia standardów swojej pracy
  5. mieli potrzebę samodzielnego rozwiązywania problemów na swoim stanowisku
info_outline
Adresaci:
Kadra zarządzająca, kadra kierownicza wszystkich działów, specjaliści działów jakości, reklamacji, serwisu, analiz, obsługi klienta, Contact Center, sprzedaży, wsparcia sprzedaży, marketingu i wszyscy inni pracownicy 🙂

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies