info_outline
Podczas warsztatów nie omawiamy normy ISO 9001, nie omawiamy PDCA i żadnych „nudnych” analitycznych narzędzi zarządzania jakością. Skupiamy się na zrozumieniu jakości przez uczestników, budowaniu świadomości jakości i motywacji.
info_outline
-
Wprowadzenie
- Co to jest jakość?
-
Postrzeganie jakości przez Klienta
- pierwsze skojarzenie
- eksperyment Steven’a Spurrierr’a
-
Jakość z perspektywy naszej firmy
- jak sami postrzegamy naszą jakość
-
Jakość z perspektywy Klienta
- czy klienci interesują się ekologicznym aspektem działania firmy?
- jakie korzyści może odnieść firma z komunikowania o ekologicznych aspektach produktów i usług?
-
Czy potrafimy słuchać naszych Klientów?
- jak słuchamy naszych Klientów?
- czy zarządzamy „Głosem Klienta”
- jak wykorzystujemy te informacje?
-
Moja postawa – jak ja dbam o jakość?
-
Od jutra zmienimy… – przygotowanie planu działań
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(1 dzień)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
- rozumieć pojęcie jakości oraz kluczowe jej elementy z perspektywy postrzegania Klienta
- w pełni świadomi kto jest „naszym” Klientem
- identyfikować oczekiwania Klienta i odnieść je do wykonywanej pracy
- silnie zmotywowani do podniesienia standardów swojej pracy
- mieli potrzebę samodzielnego rozwiązywania problemów na swoim stanowisku
info_outline