• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Obsługa Klienta – Profesjonalna obsługa telefoniczna

Home Szkolenia Obsługa Klienta – Profesjonalna obsługa telefoniczna

Program szkolenia: Profesjonalna obsługa telefoniczna

info_outline

Ważnym jest aby obsługę traktować jako proces, którego trwałość i przebieg zależy od podejścia zarówno Klienta jak i obsługującego.  Wiemy, że długofalowy sukces zapewnia realizacja wizji opartej na partnerstwie z klientem. Obszar obsługi jest tak naprawdę polem współpracy pomiędzy kontrahentami, którego kształt i rozmiar zależy od zaufania, gotowości do ustępstw, przekraczania oczekiwań, a przede wszystkim wspólnego przejścia z poziomu stanowisk na poziom interesów. Szkolenie koncentruje się na praktycznych rozwiązaniach w zakresie profesjonalnej obsługi Klientów przez telefon. Istotnym elementem sesji  są liczne ćwiczenia praktyczne. Omówimy także sposoby radzenia sobie ze stresem podczas rozmowy telefonicznej.

info_outline
  1. Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  2. Etapy procesu obsługi Klienta
  3. Efektywna komunikacja w telefonicznym kontakcie z klientem:
    • pierwsze wrażenie
    • poszukiwanie informacji
    • typologia pytań
    • słowa „klucze” w komunikacji z klientem
  4. Trudne sytuacje w sprzedaży i obsłudze klienta (warsztaty) m.in.:
    • zastrzeżenia klienta
    • obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty
    • porównania z konkurencją
  5. Sposoby radzenia sobie ze stresem

Dzień 2


  1. Asertywność i empatia w kontaktach z klientami (teoria i praktyka zawodowa)
  2. Stali klienci
    • pojęcie lojalności
    • strategia budowania lojalności
    • cele klienta
  3. Ocena dotychczasowego funkcjonowania firmy
    • badanie satysfakcji klienta
    • opracowanie standardów sprzedaży i obsługi klienta
  4. „Złote abecadło telefonicznej obsługi klienta” – praca na przykładach/ warsztaty
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(2 dni)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. ostrzegać sprzedaż i obsługę Klienta jako procesy oparte o rozumienie potrzeb klientów
  2. potrafili rozpoznać oczekiwania klientów na płaszczyznach merytorycznej i psychologicznej
  3. samodzielnie planować przebieg procesów  obsługi Klienta w oparciu o etapy rozmowy
  4. skuteczniej komunikować się z klientami
  5. rozwiązywać trudne sytuacje w trakcie rozmowy telefonicznej
  6. niwelować negatywne zjawiska , w tym opór klientów przed zakupem
  7. znać i wykorzystywać techniki radzenia sobie ze stresem podczas rozmowy telefonicznej
  8. potrafili poszukiwać optymalnych sposobów skutecznego argumentowania i przeciwdziałania pojawiającym się zastrzeżeniom
  9. oceniać efektywność zastosowanych w praktyce rozwiązań, modyfikując je odpowiednio, w zależności od zdefiniowanego celu
info_outline
Adresaci:
Kadra kierownicza i pracownicy działów obsługi klienta, sprzedaży, reklamacji, call center

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies