• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Human Development – Komunikacja interpersonalna w firmie

Home Szkolenia Human Development – Komunikacja interpersonalna w firmie

Program szkolenia: Komunikacja interpersonalna w firmie

info_outline

Szkolenie pomaga zrozumieć istotę komunikacji międzyludzkiej oraz dostrzec jej fundamentalny wpływ na relacje pracownicze i biznesowe w firmie. Uczestnicy będą mogli przeanalizować modele komunikacyjne, przećwiczyć komunikację jednokierunkową i dwukierunkową, rozwinąć umiejętności  w zakresie wykorzystywania technik aktywnego słuchania oraz wzmacniania przekazu. Poza tym w sposób warsztatowy poddać analizie i przepracować typowe błędy komunikacyjne pojawiające się w organizacjach.

info_outline
  1. Wprowadzenie
    • definicja komunikacji
    • co mogę zyskać poprawnie się komunikując?
  2. Znaczenie komunikacji
    • funkcje interpersonalne
    • funkcje informacyjne
    • funkcje decyzyjne
  3. Komunikacja interpersonalna
    • proces komunikowania się
    • nadawca
    • kodowanie
    • odbiorca
    • komunikat
    • kanał
    • dekodowanie
    • szum
    • sprzężenie zwrotne
  4. Bariery komunikacyjne
    • zasady zarządzania procesami różnice w percepcji
    • różnice językowe
    • szum
    • emocje
    • niezgodność pomiędzy językiem werbalnym a niewerbalnym
    • nieufność
  5. Optymalizacja komunikacji
    • przezwyciężanie różnic w postrzeganiu
    • przezwyciężanie różnic językowych
    • wytłumienie szumu
    • przezwyciężanie emocji i nieufności
    • zgodność komunikatów werbalnych i pozawerbalnych
  6. Komunikowanie się w organizacjach
    • cele/ produkty procesów sieci i struktury przepływu informacji
    • pionowe komunikowanie się
    • komunikowanie się poziome i nieformalne
    • przezwyciężenie przeszkód organizacyjnych w przepływie informacji
    • wsparcie techniczne procesu komunikowania się
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0godzin
Projects completed
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy szkolenia będą:
  1. umieć zdefiniować komunikowanie się i rozumieć dlaczego jest ono ważne dla rozwoju firmy
  2. rozróżniać i opisać modele procesu komunikacji
  3. rozróżniać oraz znać wady i zalety komunikacji jednokierunkowej i dwukierunkowej
  4. rozpoznać przeszkody w komunikacji i interpersonalnej i je usunąć bądź osłabić
  5. rozwijać umiejętności efektywnej komunikacji międzyludzkiej
  6. lepiej „odczytywać” komunikaty wysyłane w trakcie rozmowy, zarówno w ujęciu werbalnym jak i niewerbalnym
  7. precyzyjne formułowanie komunikatów
  8. określać czynniki wpływające na sprawność komunikowania się w organizacji
  9. wykorzystywać nowoczesne technologie informacyjne do usprawniania komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa
info_outline
Adresaci:
Kadra zarządzająca, kadra kierownicza wszystkich działów,

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies