Pracowaliśmy dla kilkudziesięciu klientów w całym kraju – dużych i małych firm. Tworzyliśmy programy rozwojowe dla firm z rożnych segmentów działalności. Nasi trenerzy i konsultanci to osoby z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w biznesie i nie tylko 🙂
Jerzy Maź
Trener, Certyfikowany Coach ICC, konsultant związany z problematyką biznesową od lat dziewięćdziesiątych, pracujący w wielu branżach m.in. budowlanej, energetycznej,telekomunikacyjnej pełniący funkcje operacyjne i menedżerskie. Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie.Ukończył Szkołę Trenerów Acceptus (House of Skills) oraz liczne kursy trenerskie realizowane m.in. przez Instytut Rozwoju Biznesu czy Management Point. Od 15 lat wdraża projekty rozwojowe z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych i zarządzania. Ponadto pracuje jako trener i doradca w wielu projektach współfinansowanych przez UE w ramach EFS.
Prywatnie zapalony żeglarz, organizujący i prowadzący od 25 lat wiele imprez żeglarskich o charakterze sportowym, turystycznym a także szkoleniowym. Jachtowy sternik morski PZŻ, Operator łączności SRC. Ponadto Instruktor narciarstwa zjazdowego posiadający uprawnienia MEN i S. Gra na gitarze akustycznej i podobno nieźle śpiewa.
Marcin Supranowicz
Trener, Absolwent Studiów Menedżerskich MBA i Pedagogiki Opiekuńczo-wychowawczej Uniwersytetu w Białymstoku. Studiował również psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim w programie MOST.
Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania Pearson-Edexcel. Ukończył Szkołę Trenerów Fundraisingu zgodną ze standardami European Fundraising Association. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma. Obecnie jest w procesie certyfikacji coacha ICF.
W latach 2006-2012 pracował jako Specjalista ds. Optymalizacji Procesów w Qubus Hotel Management wspierając otwarcie pięciu nowych hoteli od pomysłu do w pełni funkcjonującego hotelu (QH Kraków, QH Kielce, QH Łodź, QH Gdańsk i QH Bielsko-Biała), budował od podstaw i wdrażał standardy jakościowe w sieci, strategię rozwoju zasobów ludzkich, systemy wspierające zarządzanie jakością z wykorzystaniem środowiska MS SharePoint, prowadził projekty optymalizacyjne w hotelach oraz centrali w obszarach: działów operacyjnych, HR, jakości, sprzedaży i marketingu, księgowości, dziale wsparcia technicznego. Autor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta. Prelegent konferencji OK-Poland 2012 (wyróżnienie za najciekawszą prezentację), ISO Katowice i Wrocław 2008. Wykładowca WSB Wrocław i Opole oraz gościnnie Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu.
Wdraża autorskie narzędzia w obszarach rozwiązywania problemów, obsługi klienta, prezentowaniu i innych. Z racji doświadczenia zawodowego specjalizuje się w zakresie szeroko pojętego zarządzania.
Wspiera organizacje społeczne pomagając rozwijać ideę trzeciego sektora gospodarki współpracując z Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, angażując się w charytatywne projekty. W 2016 roku spędził 5 tygodni czynnie wspierając swoją wiedzą i doświadczeniem projekty realizowane na terenie Afryki równikowej w Kenii i Tanzanii. Więcej o tym na fundacyjnym blogu: www.sercedlaafryki.blogspot.com
Prywatnie uprawia ogródek działkowy, podróżuje z plecakiem, rowerem i maxi-skuterem, gra w cymbergaja grzebieniowego, na cajonie i gitarze basowej.
Od 2005 roku zrealizował projekty szkoleniowo-doradcze m.in. w: AmRest S.A.; Budimex S.A.; Brembo, Carcade Leasing S.A.; Elektrownia Rybnik; Fresh Point; Gedia SA Nowa Sól, Industrie Maurizio Peruzzo Comfort-Świdnica; Indesit, Mahle Krotoszyn; NAVO; PBT HAWE, PKO BP Dom Maklerski; Provident Polska; PZU S.A.; Sikorsky-PZL Mielec, Procter & Gamble; Toi-Toi; Uni-TRUCK, Wabco Polska, Żabka Polska S.A. i innych oraz wielu organizacji pozarządowych. W swojej praktyce zawodowej nieustannie szuka nowych dróg rozwoju człowieka.
Sławomir Żydek
Trener biznesu , komunikacja międzyludzka, zarządzanie przez wartości, szkolenie trenerów i managerów w obszarze coachingu, sprzedaży i zarządzania sprzedażą, szkoli z praktycznej(zwinnej)rekrutacji i wdrażania pracownika, coaching Zanim został trenerem przechodził ścieżkę handlowca, KAM, kierownika i szefa działu. Swój warsztat trenerski opiera na pracy na procesie grupowym, pracy na diagnozie i na realnych problemach.. Prowadził wydarzenia Assessment Center, jest assesorem. W swojej pracy skupia się na prawdziwych potrzebach uczestników. Badając realia, tworzy sytuację edukacyjną sprzyjającą wypracowaniu najlepszych sposobów na rozwiązywanie problemów biznesowych. Dostarcza niezbędnych doświadczeń, dzięki którym warsztaty są inspirującym przeżyciem. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu OSH Kontrakt, Akademię Coachingu Relacyjnego Transmisja, Akademię Coachingu Systemowego(Ustawień Systemowych) uczestniczył w wielu certyfikowanych szkoleniach menedżerskich oraz HR. Posiada certyfikat badania profilu osobowości MPA 12 lat doświadczenia w pracy trenera i coacha z czego wiele lat na wyłączność w firmie finansowej – ubezpieczenia ( zrealizował ponad 3000 h na sali szkoleniowej, zakończone kilkadziesiąt procesów coachingowych. Wcześniej: Manager (5 lat branża reklamowa), handlowiec, agent ubezpieczeniowy. Specjalizacja w prowadzeniu cykli rozwojowych podnoszących efektywność osobistą uczestników w biznesie i w życiu.