• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Ewaluacja szkoleń

Home Ewaluacja szkoleń

Słowo „Ewaluacja” u swoich korzeni oznaczało „wydobycie wartości z”. Innymi słowy chodzi o krytyczne spojrzenie na wykonane działania ( np. szkolenia) i osądzenie co w ich ramach było pożyteczne, co można było zrobić inaczej, bardziej optymalnie. Proces taki, umożliwia skuteczne zaplanowanie dalszych działań rozwojowych, odpowiadających na bieżące potrzeby organizacji. Ewaluacja jest zatem skuteczną weryfikacją trafności celów, doboru metod czy sposobów realizacji procesów rozwojowych.

W ramach ewaluacji pytamy:

Czy uczestnicy wykorzystują nabyte w ramach szkolenia kompetencje?
Czy nastąpił zauważalny postęp w osiąganych wynikach?
Czy wydatek na szkolenie był uzasadniony?
W jakim stopniu szkolenie wpłynęło na poziom kluczowych wskaźników biznesowych?

Dostępne modele ewaluacji

Konstrukcja licznych modeli ewaluacji wskazuje, że głównym jej wyzwaniem jest dylemat : poziom a zakres. Staramy się zawsze ewaluować proces dwukierunkowo badając  i oceniając zarówno proces szkoleniowy jak i uzyskany wynik według różnych modeli:

Model Parkera
zadowolenie uczestników
wiedza zdobyta przez uczestników
wyniki działania w kategoriach obiektywnych
współdziałanie – ocena szkolenia w świetle współpracy zespołowej
Model BELL
reakcje - odpowiedzi uczestników
wyniki - badane po zakończeniu szkolenia wzrosty w obszarach wiedzy,
umiejętności i postawy
zastosowania - ocena zamian poziomu wskaźników zachowań w miejscu pracy
wartości - stopy zwrotu z inwestycji

W każdym z realizowanych procesów szkoleniowych ustalamy metody i sposoby ewaluacji z Klientem. Poniżej przykład ankiety ewaluacyjnej, często stanowiącej podstawę procesu badania efektywności.

skanuj0063

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies