• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Szkolenia

Home Szkolenia

Poniżej przedstawiamy Państwu szczegółowy wykaz oferowanych przez nas kursów i szkoleń:

  1. Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych – Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
  2. Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych – Koszty finansowania przedsiębiorstw -warsztaty
  3. Human development – Komunikacja interpersonalna w firmie
  4. Obsługa Klienta – Profesjonalna obsługa telefoniczna
  5. Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Skuteczna sprzedaż
  6. Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Zarządzanie sprzedażą
  7. Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  8. Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
  9. Zarządzanie ekologiczne – Eko-marketing
  10. Zarządzanie ekologiczne – Eko -firma
  11. Zarządzanie jakością i budowanie świadomości projakościowej – Zrozumieć jakość – budowanie świadomości projakościowej – warsztaty
  12. Zarządzanie jakością i budowanie świadomości projakościowej – Zarządzanie jakością – zintegrowany system zarządzania jakością
  13. Zarządzanie jakością i budowanie świadomości projakościowej – Wprowadzenie do Six Sigma
  14. Zarządzanie MŚP – Organizacja i planowanie w MŚP
  15. Zarządzanie MŚP – Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów biznesowych w MŚP
  16. Zarządzanie MŚP – Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
  17. Zarządzanie MŚP – Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
  18. Zarządzanie MŚP – Lean/Kaizen Management
  19. Zarządzanie procesami – Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
  20. Zarządzanie projektami – Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
  21. Zarządzanie projektami – System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
  22. Zarządzanie projektami – Skuteczny project manager- pm coach -warsztaty
  23. Zarządzanie reklamacjami – Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
  24. Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów – Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnościa Klientów
  25. Zarządzanie zmianą – Zarządzanie zmianą

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies