• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Zarządzanie zmianą

Home Szkolenia Zarządzanie zmianą

Program szkolenia: Zarządzanie zmianą

info_outline

Jedyną niezmienną w dzisiejszej rzeczywistości są… zmiany. Są one skutkiem przeobrażeń zachodzących w środowisku firmy, t.j. wprowadzenia nowej formy funkcjonowania, nowego stylu czy metod zarządzania. Firma powinna przewidywać kierunki i skalę tych zmian, rozumieć ich sens, przygotowywać się do sprostania wyzwaniom otoczenia, a także przezwyciężać niechęć do nich, powstającą wewnątrz organizacji.

Dla osiągnięcia tych celów kadra zarządzająca powinna posiadać pakiet metod i narzędzi wspomagających efektywność funkcjonowania firmy w procesie zmian. Jednym z głównych elementów decydujących o powodzeniu procesów związanych ze zmianą, jest umiejętność identyfikacji elementów jednoczących i podtrzymujących jej dynamikę, z drugiej zaś elementów hamujących sprawne funkcjonowanie grupy. Realizacja zadań  w zmieniającym się otoczeniu szczególnie eksponuje wszelkie, zarówno negatywne jak i pozytywne, aspekty działań zespołowych. Kierując się tymi przesłankami szkolenie uświadamia uczestnikom znaczenie prawidłowej komunikacji na wszystkich szczeblach działania firmy, więzi zespołu, wzajemnego doceniania wysiłków i współodpowiedzialności za uzyskiwany wynik w procesie przeobrażeń.

info_outline
  1.  Zmiana jako proces
    • zmiana jako reakcja na strategiczne uwarunkowania przedsiębiorstwa
    • rola kierownictwa w organizacji podatnej na zmiany
    • bariery wdrażania zmian – autonomizacja celów i jak sobie z nią poradzić
    • zmiana i jej cykle, etapy wprowadzania zmian
    • konflikt, a zmiana
  2. Rola zespołów w zmianie
    • uczestnicy działań grupowych i zespołowych
    • cechy dobrych zespołów
    • ćwiczenie dotyczące efektu synergii: uczestnicy najpierw indywidualnie, a następnie zespołowo wykonują zadanie.
    • Po zakończeniu zauważalna jest różnica w efektach pracy zespołowej i samodzielnej. Cel ćwiczenia: ukazanie efektu synergii w pracy zespołowej.
  3. Cel zmiany – grupa pracowników a zespół realizujący zmianę
    • definiowanie celów w oparciu o formułę WARTO
    • jak definiować cele zespołowe i jak je komunikować
    • ocena stopnia akceptowania celu wśród pracowników
  4. Motywacja w zmianie:
    • znaczenie motywacji w realizacji procesu zmiany
    • sukces jako najsilniejszy motywator w organizacji
    • znaczenie wzajemnego wsparcia i wyrozumiałości w pokonywaniu lęku przed zmianą i porażką
    • rola zaangażowania zespołu i jego wpływ na realizację zdefiniowanego celu
  5. Komunikacja w procesie zmiany:
    • zagrożenia wynikające ze strat w  przepływie informacji w procesach zmiany
    • zasady efektywnej komunikacji
    • elementy perswazji w relacjach ze współpracownikami
    • minimalizowanie zakłóceń procesu komunikacji
  6. Twórcze rozwiązywanie problemów w procesie zmiany
    • twórcze rozwiązywanie problemów – metody
    • uruchamianie kreatywności własnej i zespołowej
    • myślenie samodzielne, a zbiorowe rozwiązywanie problemów
    • znaczenie zaufania w pracy zespołowej
  7. Idealny Lider  Zmiany
    • planowanie zmiany i w zmianie
    • organizowanie zasobów
    • kierowanie
    • kontrola
    • motywowanie
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(1 dzień)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. postrzegać zmianę jako jedną z szans na rozwój osobisty i przedsiębiorstwa
  2. potrafili rozpoznać i zdefiniować charakterystyczne elementy procesu zmiany
  3. samodzielnie planować zmiany, przeciwdziałać typowym mankamentom i rozwiązywać napotkane problemy dotyczące procesu zmiany
  4. lepiej komunikować się w zespołach uczestniczących w zmianie
  5. potrafili motywować współpracowników do efektywnego wprowadzania zmian, zachowując spójność zespołu
  6. niwelować negatywne zjawiska związane ze zmianą
  7. potrafili poszukiwać optymalnych rozwiązań w typowych dla zmiany sytuacjach podwyższonego stresu i napięć, w oparciu o wiedzę pozyskaną podczas szkolenia
  8. oceniać efektywność zastosowanych w praktyce rozwiązań, modyfikując je odpowiednio, w zależności od zdefiniowanego celu
info_outline
Adresaci:
Pracownicy i Kadra zarządzająca wszystkich działów i pionów

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies