info_outline
Szkolenie koncentruje się na podstawowych praktycznych metodach wdrażania podejścia projektowego w firmie. Podczas sesji uczestnicy zapoznają się z podstawowymi elementami zarządzania projektami w firmie oraz metodykami wraz z ich zastosowaniami. Kluczowym elementem sesji jest odpowiedź na pytanie kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w konkretnej firmie i jak to zrobić?
info_outline
-
Wprowadzenie
- co to jest projekt
- podstawowe pojęcia
-
Co każdy projekt ma?
- fazy projektu
- cele, zakres, ograniczenia
- ryzyka
-
Role w projekcie i ich zadania
- zarząd
- kierownicy projektów
- zespoły projektowe
-
Niezbędne warunki
- kiedy i jak wdrażać podejście projektowe w firmie?
- korzyści wdrożenia podejścia projektowego
-
Kierownicy projektów – kompetencje
- budowa kompetencji kierowników projektów
- świadomość projektowa w firmie
Dzień 2
-
Przegląd metodyk zarządzania projektami i ich zastosowań:
- PMI
- Prince 2
- Waterfall
- Agile/Scrum
-
Jaką metodykę wdrażać w konkretnej firmie?
-
Najczęściej popełniane błędy
- Jak się ustrzec?
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(2 dni)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
- rozumieć pojęcie podejścia projektowego w firmie
- znać podstawowe role i zadania w podejściu projektowym
- wybrać właściwą koncepcję wdrożenia metodyki zarządzania projektami w konkretnej firmie
- znać niezbędne warunki w zakresie wdrażania zarządzania projektami w firmie
- potrafili ustrzec się przed najczęściej popełnianymi błędami (często kosztownymi)
info_outline